CHLogo

Persbericht 'Geslaagd eerste seminar Centrum Hout'

CHteamTijdens de gezamenlijke ledenvergadering van de Koninklijke Vereniging van Nederlandse Houtondernemingen (VVNH) en de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie (NBvT) is het Centrum Hout team voorgesteld.

Om dit feestelijke moment nog meer inhoud te geven werd het seminar 'Toekomstbestendig bouwen met hout' georganiseerd. Aardbevingsbestendige bouw, duurzaamheid en circulariteit waren hier de belangrijkste onderwerpen. Sprekers waren onder meer van Aedes, Bouwend Nederland en de TU Eindhoven/SHR. Naast VVNH en NBvT leden namen stakeholders van onze branche deel aan het succesvolle seminar.

Hiermee is de eerste stap gezet voor het realiseren van de doelstellingen van het Centrum Hout.

• Meer hout in de bouw: In 2020 is het marktaandeel hout en houtproducten  in de bouw ten opzichte van andere materialen met 5% toegenomen.
  • In 2020 is duurzaam geproduceerd hout de norm in Nederland.
  • Het Centrum Hout beïnvloedt relevante – politieke – besluitvormingsprocessen.
  • Het Centrum Hout is hét aanspreekpunt voor hout en houtproducten in Nederland.
  • De ondernemingen achter het Centrum Hout beschikken over voldoende gekwalificeerd personeel met de juiste vakkennis.
  • In 2020 zijn veiligheid, gezondheid en welzijn in de bedrijfstak verder versterkt.

Lees hier het persbericht

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Paul van den Heuvel, M. 06-20133945 | p.vandenheuvel@vvnh.nl.

SeminarPubliekSeminarCH

Het laatste nieuws